20 Temmuz 2013 Cumartesi

HEDİYE KUTUSU YAPIMI

 Bebek hediyeleri belkide hediyeler içinde en sevimlileri. Uzun zamandır gidemediğimiz bebek ziyaretine sonunda gittik. Hediyesi hazır ama bir gece önce bakıyorum pakete yok diyorum olmadı bu, naylon paket hiç hoş değil. Duramıyorum yine, illa hediyelere kendi yorumumu da katacağım, içime sinmiyor bir türlü. El emeği katılınca daha bir değerli oluyor sanki ya da ben mi böyle düşünüyorum. Ama el işi benim için değerli ne de olsa bir yaşanmışlık var. Gece yarısı başlıyorum kutu kaplamaya. Bence hediyeleriniz için ya da evinizde dekoratif durması için  deneyebilirsiniz.

 Uygun bir kutu buluyoruz öncelikle,


sonra kumaşla kaplayıp süslüyoruz,


hediyeleri de yerleştirdik mi



işlem tamam.



Şimdi mini mini bir küçük hanımın evinde. Sağlıkla, huzurla, mutlulukla kullanması dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder