20 Temmuz 2013 Cumartesi

YASTIK KILIFI

 Aslında başlığı takıntı diye atacaktım ama vazgeçtim. Geçenlerde English Home'den bir nevresim takımı aldım. Geçenlerde dediğime bakmayın neredeyse bir yıl olacak. Ancak hala kullanmadım çünkü yastık kılıfı yok. Yastık kılıfı yok diye epey uzunca bir süre dolabı bekledi. Artık dayanamadım bu hafta içi tüm yorgunluğuma rağmen oturdum diktim. English Home ürünlerinin renklerine bayılıyorum ancak öyle nevresimleri takın satmıyorlar hepsi ayrı ayrı parçalar. İşte ben alırkende yastık kılıfı kalmamıştı ben de nasılsa gelir diye bekledim. Baktım olmuyor ona bir şeyler uydurup kendim dikmeyekarar verdim. Takımı olmadan kulanamıyorum çünkü. Bu yüzden de başlığa takıntı yazacaktım. Şans bu ya aldığım çarşaf  king boyuymuş battal boydan da büyük bende o kenardaki fazlalığı kesip takımına uydurabileceğim bir yastık kılıfı diktim. Kendi orjinal kılıfına benzetmeye çalıştım.
   











    Yastık kılıfı dikmek çok kolay. Öyle usta terzi bilgilerine gerek yok. Kumaşı uygun boyutlarda kesip (50-70 cm oluyor) düz dikiyorsunuz. İçinede ayrıca yastığı tutsun siye parça ekliyorsunuz bu kadar. Tabi süslemeler size kalmış. Biraz kendi yorumunu katmanın zararı olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder