20 Temmuz 2013 Cumartesi

SEPET SÜSLEME ÇALIŞMASI

SEPET SÜSLEME

El işleri kafa dağıtmak için bire bir. İnsanı dinlendiriyor, düşündürüyor. İşte benim bu hafta uğraştığım sepetlerim.


Yapımına gelince, aslında çok basit biraz hayal gücü ve sabır.
Öncelikle bir sepet ediniyoruz. Zevkimize göre kumaş ya da kapitone alıyoruz. Tabi daha süslü olsun diye düşünürseniz (ben çok süslü severim) fisto, güpür, kurdele ediniyoruz. Sonra başlıyoruz yapmaya.


Önce sepeti kumaşla içice kaplıyoruz. altını üstünü. Ben dikerek yaptım, isterseniz yapıştırabilirsiniz.



Sonra güpürlerimakinede dikerek büzgü yaptım, şekillendirmeye çalıştım.

Sepetin ölçülerine göre ayarlayıp etrafına diktim. Köşelerine fiyonk yaptım kurdeleden. Belki nazar boncuğu da dikilebir, konsepte göre. 


İşte sonuç bu. Yeni sahipleriyle mutluluklar içinde kullanılması dilekleriyle...
NOT: İSTEK ÜZERİNE SİPARİŞ ALINIR...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder