20 Temmuz 2013 Cumartesi

KUMAŞLA KUTU KAPLAMA

Dekorasyonda kutuları artık daha fazla kullanıyoruz. Hem dağınıklığı yok etmek açısından çok kullanışlalılar hem de aranılan eşyanın kolayca bulunmasını sağlıyor kumaş kaplı kutular. Aslında bu benim çok eskiden beri yaptığım bir yöntem. Yenilerde yapı marketlerdeki fiyatlarını görünce paylaşmadan edemedim. Biraz zamanınız ve ilginiz varsa kutuları çok ucuza mal edebilirsiniz.
İşte benim kullandığım kutularım...




Dekorasyonda dekoratif kutuların kullanımı düzen açısından çok fazla tercih ediliyor. Kutuların yanı sıra sepeplerde tercih edilen ürünlerin arasındalar.








Eşyaları düzenli saklamanın başka bir yolu kumaş kaplı kutular. Bu link de Eşya depolama çözünlerinden bahsetmiştim.






Yapımına gelince daha önce kutuları değerlendirme bölümünde bahsettiğim gibi kalın kutuları tercih ederseniz daha iyi olur. Dekorasyonunuzla uyumlu kumaşlar seçebilir isterseniz kağıtla da yapabilirsiniz. Ben kumaşın verdiği havayı seviyorum.  Ben dikiş yöntemini kullandım kutunun ölçülerine göre (iç-dış) kumaşı bir kenarı açık kalacak şekilde diktim. Sonra kutuyu kumaşın içine geçirip köşelerdek kalın iğne ile sabitledim. Biraz uğraştırıcı ama sonucunda ortaya çok güzel bir ürün çıkıyor. Tavsiye etmesi benden kutulara farklı bir gözle bakmaya başlaması sizden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder